yöllä alkoi flunssa,mikä yritti jo viime viikolla iskeä.aamulla olo oli surkea: kurkku kipeä keuhkot hellinä ja lihakset pökkelöinä.siirsin kelloa moneen kertaan ja lopulta heräsin viisitoista vailla yhdeksän,eli aikaa aamutoimiin ei ollut kuin vajaa puoli tuntia.ihmeen paljon siinäkin ajassa ehtii:pestä hampaat, keittää ja juoda kahvia tehdä ja syödä aamiainen ja tehdä eväät(niitä en onneksi siinä hötäkässä syönyt)pukeutua ja lähteä.onneksi minulla oli tänään auto käytössä pyörällä en olisi millään ehtinyt/jaksanutkaan.päivän aikana flunssainen olo helpotti(palasi kyllä taas illalla)koko päivän sateli rankkojakin kuuroja.onneksi päästiin kuitenkin töissä ulos lasten kanssa.pääsin töistä viiden maissa ja siitä sitten kiireellä hakemaan isompaa poikaa vietäväksi sählypeliin keravalle.peli oli loistava ensimmäiseksi peliksi näin kauden alussa.oma poikakin teki yhden maalin!siitä sitten lähdettiin kaupan kautta kotiin.ostin muille hodareita minä söin kevyt nakkeja ja kasviksia,ahmin kyllä vesimeloonia herkkunälkään.ai niin,tänään oli se puntaripäivä.71kg (olen 164cm pitkä)oli muuten iloinen yllätys,koska pelkäsin tosi paljon pahempaakin.kun laihdutin kolme, neljä vuotta sitten painoin parhaimmillaan 64 kiloa.mutta 66 ja 68 kilon välissä oli minulle se paras paino ja helpoin pysyä.eli eihän siihen niin pitkä matka ole....mutta kiinteys on poistunut johonkin..uimahalli tosta vierestä meni remonttiin vuosi sitten ja minun kuntosali siinä samoin tein.muutenkin olen laiskistunut aikalailla.välillä tulee kuntoilu piikkejä mutta sitten lopahtaa taas.mutta nythän alkoi uusi elämä(taas)pysyvästi.nyt taidan lähteä nukkumaan,huomenna on aikainen herätys ja toivottavasti jaksan ajaa sinne pyörällä.palailen taas asiaan.