kävin keskiviikkonakin aamuhölkällä ja olo oli taas ihana ja olin pirteä koko päivän.en oikein tiedä mitä olen muuten puuhannut,en kai mitään kun en mitään erityistä muista.eilen torstaina mies lähti prätkällä mökille ja mä jäin vielä yheksi yöksi kotiin.isommalla pojalla oli fudismatsi lähi kentällä,oltiin siellä sateessa itsekin toisen pojan kansssa kannustamassa.häviö tuntuu tulevan vähän joka lajissa,muttei lannistuta!pojat nukku mun vieressä viimeyön ja heräsin neljältä kauheeseen päänsärkyyn(on taipumusta migreeniin)kävin suihkussa ja kävelin ympäriinsä,oli pakko ottaa pari ibumaxia.ei auttanut ja viiden maissa otin puolikkaan dolanin(en ollu ton tiistain jälkeen yhtään ottanutkaan)ja pistin työkaverille viestin että tuun töihin vähän myöhässä.olo ei ollut kyllä hyvä silloinkaan kun lähdin töihin puol kymmenen aikaan.yhden aikaan olo alko taas huonontumaan,ja otin särkylääkkeen.hieroin päätäni ja niskaani ja äsken alkoi vihdoin tuntumaan aika normaalilta...eli pystyn varmaan ajamaan poikien kanssa mökille!tänään siis pääsee puusaunaan,sitä oon odottanut.huomenna vien vanhemman pojan eerikkilään sählyleirille(mökki on melko lähellä eerikkilää)ja su koukkaan pojan mukaan sieltä.eli palailen varmaan sunnuntaina tai alkuviikosta!!