en ole jaksanut viime aikoina kirjoittaa ruokapäiväkirjaa niin tunnollisesti kuin alussa tein olen kyllä syönyt ihan sopivan terveellisesti,ainakin omasta mielestäni(tänään söin eskimopuikon lounaaksi,koska olin syönyt aamulla hedelmä salaattia ja rasvatonta rahkaa ja 4 riisikakkua)söin äsken välipalaksi rasvatonta jugurttia 4 dl.flunssa on ja pysyy tänään on jomottanut korvaa aamupäivästä asti saa nähdä onko pakko mennä lekuriin.tänää taitaa olla ensimmäinen ilta tällä viikolla kun mulla ei ole mitään ohjelmaa illaksi.maanantaina oli pojan peli nurmijärvellä tiistaina kampaaja mulla ja pojilla ja eilen oli vanhempain ilta.tänään yritän ottaa rennosti ja lepäillä jospa tää flunssa jo hellittäis.liikuntaa en ole voinut harrastaa,eilen kävelin aamulla 1.5 kilsaa ja iltapäivällä varmaan samanverran eli huimat kolme kilsaa on kävelty tällä viikolla.no ei voi mitään.eipä mulla sen kummempia taida nyt olla,palailen taas!