perjantaina käytiin siskon ja sen kaverin kanssa amarillossa syömässä(sisko täytti viime viikolla 30v)ai että ravintolassa syöminen on ihanaa..söin kana bollijon(kai)siin oli kana file ja maissileipää ja jotain sipsin näkösiä perunoita ja salaattia.namskis.käytiin parila oluella (neljällä)ja oltiin kotona ennen puolta yhtä.siskon mies ja poika oli meillä myös(kaikki paitsi mun vanhempi poika nukkui jo)otettiin vielä pari kaljaa siskon kanssa ja kuunneltiin you tubesta hyvää musaa.sunnuntai aamulla meidän huoneessa nukkunut kummipoika (2v) moikkaili puoli seitsemän aikaan ja meikäläinen yritti viihdyttää pirteänä vaikka tais ne pari(vähän enemmän)kaljaa olla vieläkin mun päässä..no siskon mies otti pikku ukon haltuun ja mä lähdin kahvit ja särkylääkkeet otettuani takas kuorsaamaan.puolen päivän maissa käytiin koko perheen voimin ostamassa sportti divarista pojalle vielä puuttuvat jääkiekkohousut ja kaulasuojan.koukattiin siskon mies(olivat siis lähteneet meiltä jo ajoissa)kyytiin ja mentiin messukeskukseen katsomaan upeita autoja ja prätkiä(mies sai työpaikalta liput,kun oli vienyt sinne paljon prätkiä työn takia).en ois halunnut mennä sinne vaikka krapulaa ei oikeastaan enää ollut,yllätyin kuinka ihastunut olin niistä tuunatuista ajopeleistä.petri nygordin ja lord estin videossa näkynyt reggaerekka oli siellä huutokaupattavana ja kyseiset herratkin olivat paikalla.sitä en saa päähäni miksi kaikissa auto,prätkä yms messuilla ja tapahtumissa pitää nuorten kauniiden naisten olla keikistelemässä pikkupikku vaatteissa(olen ehkä kateellinen heidän kropistaan,mutta ei se mieltä ylentävää työtä minun mielestä ole.. kun ukot valokuvaa ja kuolaa perään)kaikista suurimman vaikutuksen teki surman ajajat.päästiin poikien kanssa ihan lähelle katsomaan.kaksi hurjapäätä ajoi erikseen ja yhdessä ajopallon sisällä hui,näytti aika pelottavalta mutta hienolta!minä kekkaloin jo toista päivää peräkkäin korkokengillä,en yleensä käytä korkkareita...tunnen kyllä vieläkin jaloissani että oudot kengät on olleet jaloissa.kävi varmaan pohjetreeneistä ainakin pohkeet on ihan kipeät.ilta meni rauhaisasti kotona lötkötellen.tänä aamuna piti herätä puol seitsemän(taas) kun nuorempi poju aloitti lätkän pelaamisen.sit kävin siskon ja kummipojan kanssa lastenvaate kirppiksellä.nuokuin aikani sohvalla(nukuin istualtani puol tuntia) ja sit riuhdoin itseni ylos ulos ja sauvakävelylenkille.vajaan tunnin reipas lenkki teki terää eikä olo ollut enää nuutunut.mulla on vielä iso kasa vaatteita viikattavana eli mentävä on taas.palaan asiaan!