en oo jaksanut kirjoittaa yhtään mitään yli viikkoon.sain viime perjantaina lääkekuurin poskiontelotulehdukseen olo parani aikalailla nopeasti kuurin aloitettuani.ajelin pyörällä ke ja to työmatkat ,perjantaina menin autolla.muut liikunnat viime viikolta oli tunnin kävely ja puolentunnin aamulenkki ennen töitä.eli aika huonosti menee..eilen olin nuoremman pojan kanssa jääkiekkojoukkueen 10v juhlissa.mä olin parituntia muurikka lettuja paistelemassa.poika kävi katsomassa kaverinsa kanssa jaren ja villegallen keikan.niissä pippaloissa meni muutama tunti enkä oikein mitään jaksanut enää tehdä sen jälkeen.karkkilakko petti perjantaina ja lauantaina jatkui sama..hitto mun kanssani.viikonloppusin muutenkin oon syönyt vähän vähemmän valvotusti..rupeen taas huomenna kirjaamaan ylös syömiseni...jospa se auttas tähän saamattomuuteen.tänään oli aamupäivästä pienemmän pojan kiekko ja ulkotreenit yht kaksi tuntia.sain kaverin houkuteltua paikalle kävelemään 45 minuutin reippaan lenkin ennen jäätreenien katsomista.iltapäivällä oli isomman pojan säbämatsi..tasapeli,hieno peli!tulin käymään kotona ,kohta takas kattomaan vielä yhtä peliä.pojat on kummatkin flunssassa pienempi yskii yöt,eikä oikein nuku...mut vielä ei oo menny pahemmaksi.vanhempi poika piti ti-la sairaslomaa ja kokeilee nyt miten jaksaa pelata.eka peli ainakin meni aikahyvi ilman yskän kohtauksia.tää kämppä on aivan karmivassa kunnossa,en oo jaksanut tehdä mitään viime torstain koko perheen siivouspäivän jälkeen.taidan laittaa astiat koneeseen ja lähteä kohta kohti illan jännäri ottelua..palaan taas!