nyt on kyllä tosi hyvä olo!maanantaina pyöräilin kotiin(8km)vesisateessa(hitto näitä suomen säitä..)illalla lähdettiin siskon kanssa kuntosalille,vatsarutistuslaite tarvitsi oikean tekniikan,pystyttiin jo tekemään 3 kertaa 10(no eka ja toka meni mulla kymmenen kolmannella ei mennyt kuin 8)meillä menee aina hyvin kun ei treenata ihan vierekkäin,muuten iskee hervottomat nauru kohtaukset.mulla on vasemmassa kädessä kyynärpään kohdalla ollu kipua jo jonkin aikaa,hauiskääntöjä on hankala tehdä.muuten se ei enää oo haitannut.mä juoksin taas hiki päässä ennen ja jälkeen treenien.olin just juoksu matolla ja sisko siinä ihan vieressä vatsalihaslaitteessa kun alkoi soimaan im sexy and i know it..look at this body i work out..en oo varma onko se swedis house mafian uusi biisi,mutta ei ois voinu tulla parempaan aikaan..hitto mikä räkätys alkoi kun siinä hikoillessa ei todellakaan ollu mikään seksikäs olo.se on nyt sitten meidän virallinen treeni biisi!tiistaina oli taas tosi kiire aikataulu,poljin työmatkat(16km)ja otin pojat+kaksi lainapoikaa ja lähdettiin säbä matsiin..paikalla oli joukkueen johtaja ja varavalmentaja jotka eivät halunneet mennä lenkille poikien kanssa,mä päätin lähteä...12-13 vuotiailla pojilla on tosi kova näyttämisen halu ja kyllä sain pistää tossua toisen eteen että pysyin mukana,mutta en antanut periksi,ei juostu kuin vajaa vartti,mutta se sisälsi aikamoisia mäkiä...se riitti hyvin alkulämmöiksi pojille.peli ei menny hyvin ja häviö tuli.tänään menin seitsemäksi töihin (pyörällä(8km)poika sairastu(taas)kauheaan röhään ja kuume nousi myös yöllä.isä toi mulle töihin auton ja kävin jonottamassa pojan kanssa lääkäriin,muttei päästy...saatiin onneksi huomiseksi aika.menin vielä takasin töihin.mies on vasta syksyllä alottanut uudessa töissä eikä oikein pysty jäämään kotiin pojan kansaa eli se jää usein mun kontoille,onneksi mun isä on kultanen ja tulee usein hätiin.illalla vein pojan treeneihin ja menin itsekin kuntosalille.juoksin ennen treenejä 3kilsaa vajaassa 20 minuutissa ja hiki lensi jo ennen puntti treenejä..no hyvät treenit oli ja taas kuin tilauksesta vatsa laitteessa viuhtoessani tuli tuttu biisi(im sexy and i know it)se kruunasi hyvän oloni!olen nyt korvannut lounaan pusseilla,huomenna punnitsen niin katotaan onko lähtenyt niin hyvin käyntiin kuin tuntuu!palaan taas!