olin eilen kaverien kanssa syömässä ja juhlimassa amarillossa.ruoka oli hyvää(söin kana bollillon)ja viini ja siideri maistui.ja maistui vähän liikaakin..mentiin koko neljän lapsuuskaverin porukka popkellariin jatkoille.kaksi kaveria lähti ajoissa,munkin piti muttei se sitten niin mennytkään.olin kotona neljältä.ja aamulla olo oli kamala kamala kamala..mies vei pojan jääkiekko turnaukseen aamulla,mä jäin nukkumaaan tai oikeastaan pyörimään lakanoissa..mies tuli kotiin ja mä lähdin vuorostani turnaukseen puol kahdentoista maissa,hain päänsärkylääkettä ja ajelin myyrmäkeen.kun olin perillä olo oli kauhea ja mun oli pakko oksentaa pusikkoon.sen jälkeen se helpotti.mä en koskaan enää juo,ainakaan noin paljon.siitä on kyllä tosi monta vuotta kun on viimeksi tarvinnut oksentaa krapulan takia..eikä toivottavasti enää tulevaisuudessakaan tartte.kun ei voi syyttää kuin itteensä.mä juon sen verran harvoin niin heti iskee kauhean olon.mutta en meinaa useamminkaan alkaa juomaan..pientä morkkista siis on ilmassa.no ei se mitään,huomenna töihin.ensi viikolla on joulu.kyllä setästä taas iloksi muuttuu!(mutta ilta oli tosi hauska)palaan taas uusin voimin tulevalla viikolla.