ei varmaan mennyt kuin puol tuntia tosta eilisestä kirjotuksesta kun mulle iski flunssa kuin salama kirkkaalta taivaalta.olihan mulla parina aamuna ollut nuhaa ja kurkkukipua,mut se oli aina mennyt päivän aikana ohi.illalla oli hankala nukahtaa kun pää tuntui olevan täynnä räkää ja yskitti.yön nukuin onneksi hyvin.aamulla kello soi ennen viittä,ja piti lähtee polkemaan kohti työmaata.ihan kauheen tukkonen olo ja kurkkuun sattu kun yskähtelin.ei ois voinut vähempää kiinnostaa pyöräily karmaisevaan vastatuuleen.en tiiä johtuko se flunssasta vai kovasta vastatuulesta,mutta normaalin 30 minuutin sijaan mulla meni pyöräillessä reilut 45 min!olin puol kuollut kun pääsin töihin.onneksi olin varannut aikaa ja olin silti ajoissa,ehdin keittää kahvit ja istua 10 minuuttia hieronta tuolissa.se helpotti oloa ja olin melko pirteä kun ekat lapset tuli paikalle.päivän mittaan raakkuna paheni ja vedin lauluhetken omalle ryhmälle levyjen avulla.ääni oli päivän aikana kovilla,päiväkodissa on hankala olla hiljaa...en tosin muutenkaan ole niitä hiljaisimpia ihmisiä.tää pakko hiljeneminen on varmaan helpotus perheellekin...iltapäivästä poljin rauhallisesti kotiin.loppupäivä ja ilta on mennyt rauhallisesti.olen lepäillyt melkein kokoajan ja yrittänyt säästellä ääntä.saa nähdä pihiseekö ääntä aamulla,nyt ei ainakaan kovin paljon ääntä kuulu.no ei voi mitään.kyllä se tästä taas!palailen kun yskimiseltä ehdin.