eilen vein pojan kanssa vanhempani lentokentälle,lähtivät lomalle saksaan.poika ei mennyt treeneihin ,koska oli vähän räkänen.käytiin jumbossa ja poika osti ihanan punasen kauko ohjattavan jonka kanssa se pöristeli pitkin päivää.no,mä pidin lupaukseni ja liikuin ulko ilmassa jopa pariin otteeseen.varvasta kivisti edelleen ja se oli muodoton möhkäle..mutta kävellessä ei oikeastaan vaivannut kun sitoi sen viereiseeen varpaaseen kiinni.pyöräilin leffa vuokraamoon ja kiersin sen jälkeen kierroksen joka suurin piirtein on 6-7km.pyöräily oli pitkästä aikaa kivaa,vaikka selkää vähän jomottikin reissun jälkeen ja yöllä oli jaloiteltava pariin otteeseen. ostin kaupan pakaste altaasta uuden(ainakin mulle uusi)almondyn sitruuna mousse kakun.kutsuin kaverini syömään sitä päivää ennen synttäriäni,sattumalta myös poikani kummisetä ja hänen avovaimonsa tulivat kakkukahville.oli kiva kun kävi vieraita.kakun jälkeen minä ja kaverini lähdettiin kävelylle,ilma oli vilpoinen ja sateli hiljalleen jotain lumen ja rännän sekoitusta.mutta raitis ilma teki hyvää.käveltiin melko reippaasti suurin piirtein 5 km.oikein mukava päivä,vaikka pientä taistelua pojan kanssa olikin,no se kuuluu elämään.tänä aamuna herättiin ajoissa pojan kanssa ja oltiin kotiturnauksessa 8-16 eli ihan kunnon työpäivät tehtiin,poika luistellen ja pelaten(ei onneksi ihan koko 8 tuntia)ja minä autellen arpajaisissa ja kuulutin kaksi 1,5 tunnin pätkää.kyllä oltiin kumpikin poikki kun kotiin tultiin.lepäilin pari tuntia ja vääntäydyin kävelylle.leffat oli palautettava ja päätin samalla tehdä pienen kävelyn.kävelin reilun 3km eli ei mitenkään kehuttavaa matkaa,mutta tulipahan käveltyä.eli on sitä vähän taas päässyt liikkeelle.hyvä niin.ja ainiin tänään on mun synttärit!38v onnea minä!ajattelin juhlistaa sitä ottamalla pakkasesta kuningatar jäätelöä.no eipä muuta kuin moro!