kuulostaa tosi mahtipontiselta,mutta tuntuu tosiaan,että viime viikko meni todella sumussa,ei sillä että mä edes moista flunssa oloa haluisin muistella.menin ma takaisin töihin viikon makaamisen jälkeen ja työkaverit jo huomas etten ole kunnossa.yskä vaan paheni ja pisti rintaan heti kun yritin jotain tehdä.tiistaina menin vähäksi ajaksi töihin ja kahdelta menin päivystys jonoon terveyskeskukseen.oli nimittäin muutama muukin sairaana,että aamulla kehoittivat tulemaan kahden maissa uudelleen.no,pääsin lääkärin vastaan otolle kakskyt yli kolme..keuhkoputkentulehdus.uudet lääkkeet siihen .lääkäri sanoi,että tämä yskä voi kestää parikin kuukautta,että silleen.toivottavasti ei.mun hermot ei todellakaan kestä parin kuukauden yskää.en tiedä auttoko uudet lääkkeet vai mikä,mutta viime yö oli eka yö kun nukuin kuin tukki koko yön.ihanaa.lepäilin tän päivän,pojat oli mun vanhemmilla yön ja tulivat iltapäivästä kotiin.vein vanhemman pojun jalkapallotreeneihin kuplahalliin ja illalla sama poika sai kaverilta kyydin lätkätreeneihin.nyt kun poika ei enää treenaa sählyä,treenejä on vähemmän,mutta välillä samoina päivinä.huomenna haluisivat laskettelemaan.kun mulla on loppuviikko lomaa.mä en uskalla lasketella,siitä viime kerrasta on vierähtänyt parisenkymmentä vuotta.henkiseksi tueksi voin mennä.mutta eipä tässä muuta,pitää ottaa rauhallisesti liikunnan kanssa..vähän jo tekis mieli hiihtää tai edes kävellä yli satametriä hengästymättä.ehkä viikonloppuna jo pieni lenkki,ehkä.palaan taas!