ettäs sen tiiätte!selkä on jumittanu jo aikansa,se alkaa helpottaa kun oon huomannu mitkä liikkeet on pahaksi.liike yleisesti ottaen on parempi kuin paikallaan olo.no tänään aloitin päivän reippaasti pullan leipomisella,tein kolme pellillistä korvapuusteja.vähän enemmän makeutta ois saanu olla,mutta ehkä sokerin vähennys on vaan hyväksi...jos taas saan itseäni niskasta kiinni.sitten pyörin jotain keittiössä ja löin varpaani keittiössä lojuneeseen imuriin...hypin ympäri keittiötä kuin mielipuoli ja karjuin kurkku suorana..mies ja poika kattoivat sohvalta mun esitystä ja ihmettelivät mikä sitä nyt riivaa..vähän ajan kuluttua lähdin viemään poikaa turnaukseen menevään bussiin,kun huomasin varpaan olevan tosi kipeä.ihmettelin miehelle mikä ihme mua vaivaa ja mihin oikein oon jalkani lyönyt,se ihmetteli kuinka oon voinut unohtaa sen imuriin potkimisen(en kyllä potkinut vaan vahingossa töräytin koipeni siihen pahuksen imuriin)ja sen jälkeisen hyppimisen..eli nyt mulla on sitten turvonnut musta pikkuvarvas.sidoin sen toiseen varpaaseen kiinni,kyllä se siitä helpottaa.mutta mä en tervettä päivää nää..ihan uskomatonta..mutta ei välitetä kyllä mä jotain taas keksin...liikkumaan on päästävä. huomenna sitten.eli palaan taas!