flunssa on ja pysyy,tuntuu olevan kestävää laatua..työterveys keskus on täysin jumissa eli apua sieltä ainakaan saa.en usko että omastakaan terveyskeskuksesta apuja saan,mutta pakko yrittää..kohta menee hermot.syysloma meni tosi kivasti,mutta tietty liian nopeasti.käytiin kerran uimassa(sauna ei todellakaan sovi mun röhälle)lasten ja miehen serkun vaimon ja heidän kahden lapsen kanssa(samat jotka lähtee turkkiinkin meidän kanssa)eli se oli lähinnä lötköttelyä ja vesi hierontoja.jänis metsällä olin sen verran,että lauantaina kävin paistelemassa makkaraa nuotiolla.muuten meni sukuloiden ja kahvitellen ja herkutellen kaikki neljäpäivää.karkkilakko on pitänyt melko hyvin...alle kymmenen karkkia oon syönyt reilun viikon aikana.muutenkin alkuviikko on sujunut hyvin,ilman retkahduksia.ma ja ti ajelin työmatkat pyörällä ke eli tänään mulla oli huono olo(tekosyykö)ja sato vettä kaatamalla eli sain mennen tullen kyydin mieheltä.illalla olin tupperi kutsuilla ja söin pari voisilmä pullaa ja pienen palan fetapiirakkaa.oon ilokseni huomannut mandariini pussien ilmestyneen kauppoihin taas edulliseen hintaan.syön joka päivä vähintään viisi mandariinia ja otan vitamiineja purkistakin..mandariinien ostaminen on helpottanut herkkunälkääkin...otan mandariinin kun tekee mieli herkutella,on auttanut ainakin pari päivää..nyt on lähdettävä kuorsaamaan,muuten en jaksa herätä ennen kuutta..palaan taas!ai niin piti kertoa että sain houkuteltua siskon kävelylle maanantaina, käveltiin melko reippaasti tunnin verran.otin ratas juoksupyrähdyksiä pikku kummipojan kanssa aina välillä(komento kuului kyllä useammin)mutta henki meinas salpaantua ja olo oli kurja koko yön eli oon senkin takia ottanut rauhallisesti...seli seli..palaan siis taas asiaan!