mä harjottelen tätä kuvien lisäämistä tänne,siksi näyttää tosi hienolta..tänään poljin eestaas työmatkat ja fiilis oli mainio.aurinkokin pilkahteli sadekuurojen välissä,sekin piristi kummasti.illalla mentiin uimaan isomman pojan ja sen kaverin kanssa(pienempi poika oli jättänyt puhelimen kotiin ja tiedettiin vaan että on luokkakaverilla eikä saatu sitä kiinni..jätettiin kylmästi poika kotiin..ehkä muistaa seuraavalla kerralla ottaa puhelimen ja ilmotella itsestään.isähän tietty oli kotona odottelemassa poikaa)kävin ensiksi hierottamassa vesihierontapisteellä niskani,kylläpä teki hyvää!sitten juoksin puolituntia vesi juoksua n500m ja lopuksi vielä uin rauhallisesti 250m.ja tietty saunassa istuin ja venyttelin niskaani.toi alla oleva kuva on mun syyslomalla iisalmesta ostamastani uimapuvusta,tänään käytin sitä vasta ekan kerran.se oli tosi hyvä ja napakka päällä,mulla on ollut sellasia letkuja ja venyneitä uikkareita että nyt kelpas.kyllä tää venyttely ja yöksi ottamani relaxantti on auttanut kovasti.onhan toi niska vieläkin kipeä,mut helpottaa jo.mun siskolla oli eilen vuorostaan flunssa ja mulla niska jumissa eli vieläkään ei menty kuntosalille,yritän tällä viikolla mennä sinnekin.pienempi poika oli surkea kun tultiin kotiin,mutta kyllä ymmärsi,että puhelin on hyvä olla matkassa,ei tartte meidankään olla huolissamme.no nyt on mentävä laittamaan pyykit kaappeihin ,ja valmistauduttava unten maille.huomenna 6.15 töihin.palaan taas!