tästä mun kirjottelusta on tullut selvästi poikien kuskaus ja mun ja pojan sairauskertomus blogi,eli siihen sopii hyvin tää eilen jumittanut niska.johtuukohan se viime viikkosesta sairastelusta vai mikäköhän taas on vialla..eilen oli aivan karmea särky päässä ja niskassa, jouduin pitämään tunnin sairastamis ja lääkintä tauon vapaaehtois työstä kodin ykkösestä.lupauduin siis auttelemaan kodin ykkösessä pojan fudis jengin hyväksi.no olin siellä neljä tuntia eli kai siitäkin vähän rahaa tuli joukkueelle.mun kaverina oli toinen äiti joka oli 5tuntia töissä.meidän piti pakata kukkia,muttei ollut niitä hommia ja me hinnoteltiin tuotteita ja järjesteltiin hyllyjä yms.ihan kivaa ajan vietettä sekin (olo vaan oli alkuun niin kamala,että oli pakko käydä ostamassa lääkkeitä ja käydä hetken lepäämässä kotona.onneksi se vähän helpotti iltaan mennessä.tänään pyöräilin töihin pikkupakkasessa ja liukkaalla tiellä.kotiin tulin sateessa eikä ollut enää liukasta,hyvä sekin.niska jumittaa edelleen ,mutta olen yrittänyt jumpata sitä,jospa se helpottaisi.päätä ei onneksi ole tänään särkenyt yhtään.illalla kävin kävellen postissa ja taas satoi menomatkan ja tullessa ei enää satanut ollenkaan.reipas 3kilsan kävely teki hyvää ja mieli on taas parempi.yritin lisätä pari tänään nappaamaani kuvaa tänne,en tiedä löytyykö ne vai ei.musta oli hauska napata kuvia töistä tullessani ja kävelyllä.eikö olekin aika lumiset ja talviset maisemat?mä lähden jumppaamaan niskaani taas,jospa pystyis nukkumaan hyvin ensi yön.palaan taas!