viikonloppu sujui aikalailla isomman pojan pelikuskina ja kannustajana.pienmpi vietti koko viikonlopun mummolla ja vaarilla,ei halunnut tulla kotiin kun oli niin kivaa.eli viikonlopun liikunnat oli aika auto ja penkkiurheilu matskua..mutta tänä aamuna mun piti viedä mies töihin(niillä oli pe sauna ilta ja kuinka ollakaan prätkä jäi sinne viikonlopuksi)seitsemäksi.menin ite 10.00 ja mulla jäi hyvää aikaa aamulenkille ennen kuin pojat 8 piti herättää.tosi hyvältä tas tuntu ja noin vitonen meni 35minuuttiin..kyllä on ollut taas koko päivän hyvä olo!tosi kiva kun oon saanu taas ton hölkkäkipinän itselleni..se tekee hyvää keholle ja mielelle!no mä oon viel töissä,eli lähen nyt ulos lasten kanssa ja päästän välivuorolaisen kotiin.meillä on ilta koulutus,eli 16.30 kun pääsen käyn vaan kotona ja laukkaan kohta takas tonne koululle koulutus iltaan.no mä palaan siis taas!